Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco EUROCARGO IV 75E.19 (2013-???) 186km » 5DA 358 168-541 hella
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo Iv 75e.19 (2013-???) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO FIAT LANCIA 5DA 358 168-541 HELLA

5DA 358 168-541 CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO FIAT LANCIA HELLA
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-541

producent:

HELLA

przykręcany
Napięcie [V] 12
Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO FIAT LANCIA 5DA 358 168-541 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, LANCIA YPSILON 0.9/0.9CNG/0.9LPG 09.09-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55234131
ALFA ROMEO      55234133
CHRYSLER      55234131
FIAT      55231256
FIAT      55234131
FIAT      55234133
LANCIA      55231256
LANCIA      55234131
LANCIA      55234133
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO FIAT LANCIA 5DA 358 168-541 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO FIAT LANCIA 5DA 358 168-541 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.