Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) (2008.07-2011.12) 190km » 133302 hüco
wybrany samochód: 
Opel Insignia A Sedan (g09) 2.0 Biturbo Cdti 4x4 (69) (2008.07-2011.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Hueco 133302 HÜCO

133302 Pompa paliwa, Hueco HÜCO
hüco 133302
Pompa paliwa, Hueco 133302
133302
hüco 133302 Pompa paliwa, Hueco
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133302

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [bar]3,6
Rodzaj paliwabenzyna
Przestrzegaj informacji montażowych
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079333023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Hueco 133302 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C (W203), CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C8, EVASION, JUMPY I, XSARA PICASSO, FIAT ULYSSE, PEUGEOT 206, 206+, 307, 406 1.1-3.0 05.96-
numery OEM:
CITROËN      152581
CITROËN      1525F8*
CITROËN      1525H8*
CITROËN      1525N7*
CITROËN      1525N8*
CITROËN      1525Q8*
CITROËN      1525S9*
CITROËN      1525VC
CITROËN      1525Y1*
PEUGEOT      1525F8*
PEUGEOT      1525H*
PEUGEOT      1525N7*
PEUGEOT      1525N8*
PEUGEOT      1525Q8*
PEUGEOT      1525S9*
PEUGEOT      1525VE
PEUGEOT      1525Y1*

Zastosowanie Pompa paliwa, Hueco 133302 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, Hueco 133302 HÜCO:

Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.