Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 D 4x4 (1999.10-2002.04) 78km » 138419 hüco
wybrany samochód: 
Ford Ranger (er, Eq, R_) 2.5 D 4x4 (1999.10-2002.04) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 138419 HÜCO

138419 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

138419

numer części:

138419

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079384193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138419 HÜCO

Moduł zapłonowy (3 pin) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FAVORIT 1.0-2.8 01.85-03.10
numery OEM:
AUDI      004028149
AUDI      047905115
AUDI      6N0905104
AUDI      6NO905104
AUDI      867905104
AUDI      867905104A
SEAT      6N0905104
SEAT      867905104
SKODA      004050014
SKODA      004050016
SKODA      6N0905104
VOLKSWAGEN      004028149
VOLKSWAGEN      047905115
VOLKSWAGEN      357905104
VOLKSWAGEN      6N0905104
VOLKSWAGEN      6NO905104
VOLKSWAGEN      867905104
VOLKSWAGEN      867905104A
VAG      357905104
VAG      6NO905104
VAG      867905104
VAG      867905104A

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138419 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.