Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK928 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK928 INA

FB 4PK928 Pasek klinowy wielorowkowy INA
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK925, 4PK926, 4PK927, 4PK928, 4PK929, 4PK930

numer części:

FB 4PK928

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 928
nr EAN 4005108961327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK928 INA

numery OEM:
CITROËN      6453.KL
CITROËN      6453KL
FIAT      765 7701
FIAT      765 7703
FIAT      7657701
FIAT      7657703
FIAT      775 3174
FIAT      7753174
FIAT      776 4894
FIAT      77648894
FIAT      7764894
FORD      3396931
FORD      3406363
FORD      4038260
FORD      F32Z 8620 B
FORD      F32Z 8620 K
FORD      F32Z8620B
FORD      F32Z8620K
FORD      FS12 1838 1A
FORD      FS1218381A
FORD      FS59 1838 1
FORD      FS5918381
FORD      KL11 1590 7B
FORD      KL1115907B
HONDA      38920-PV0-003
HONDA      38920-PV0-004
HONDA      38920PV0003
HONDA      38920PV0004
HONDA      56992-P72-003
HONDA      56992-P72-004
HONDA      56992P72003
HONDA      56992P72004
MAZDA      F82A-18-381A
MAZDA      F82A18381A
MAZDA      FS05-18-381
MAZDA      FS05-18-381X
MAZDA      FS05-18-381X9F
MAZDA      FS0518381
MAZDA      FS0518381X
MAZDA      FS0518381X9F
MAZDA      FS12-18-381
MAZDA      FS12-18-381A
MAZDA      FS1218381
MAZDA      FS1218381A
MAZDA      FS1E-18-381
MAZDA      FS1E18381
MAZDA      FSJ2-18-381
MAZDA      FSJ218381
MAZDA      FSM3-18-381
MAZDA      FSM318381
MAZDA      K805-15-907A
MAZDA      K805-15-907B
MAZDA      K80515907A
MAZDA      K80515907B
MAZDA      KF33-15-907
MAZDA      KF3315907
MAZDA      KL47-15-907
MAZDA      KL4715907
MITSUBISHI      MB439336
MITSUBISHI      MB439494
MITSUBISHI      MD172376
MITSUBISHI      MD179679
MITSUBISHI      MR148323
MITSUBISHI      MZ701085
NISSAN      11720-00QAS
NISSAN      1172000QAS
NISSAN      11920-42L01
NISSAN      11920-58S00
NISSAN      11920-58S01
NISSAN      1192042L01
NISSAN      1192058S00
NISSAN      1192058S01
NISSAN      11950-54C00
NISSAN      11950-54C10
NISSAN      11950-D4201
NISSAN      11950-D4211
NISSAN      1195054C00
NISSAN      1195054C10
NISSAN      11950D4201
NISSAN      11950D4211
PEUGEOT      6453.KL
PEUGEOT      6453KL
RENAULT      82 00 041 850
RENAULT      82 00 830 190
RENAULT      8200041850
RENAULT      8200830190
ROVER      GFB 80925
ROVER      GFB80925
SUZUKI      17521-85FA0
SUZUKI      1752185FA0
SUZUKI      49180-63B10
SUZUKI      4918063B10
SUZUKI      94970-00730
SUZUKI      9497000730
SUZUKI      95141-60A60
SUZUKI      9514160A60
TOYOTA      99364-00930
TOYOTA      99364-20930
TOYOTA      99364-80930
TOYOTA      99364-90930
TOYOTA      9936400930
TOYOTA      9936420930
TOYOTA      9936480930
TOYOTA      9936490930
DACIA      82 00 041 850
DACIA      82 00 830 190
DACIA      8200041850
DACIA      8200830190
HYUNDAI      0K011-18381A
HYUNDAI      0K01118381A
HYUNDAI      0K2AA-15907
HYUNDAI      0K2AA-32907
HYUNDAI      0K2AA15907
HYUNDAI      0K2AA32907
HYUNDAI      KK140-15909
HYUNDAI      KK14015909
KIA      0K011-18381A
KIA      0K01118381A
KIA      0K2AA-15907
KIA      0K2AA-32907
KIA      0K2AA15907
KIA      0K2AA32907
KIA      KK140-15909
KIA      KK14015909
LEXUS      99364-00930
LEXUS      99364-20930
LEXUS      99364-80930
LEXUS      99364-90930
LEXUS      9936400930
LEXUS      9936420930
LEXUS      9936480930
LEXUS      9936490930

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK928 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK928 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.