Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK884 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 INA

FB 5PK884 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK883, 5PK884, 5PK885, 5PK886

numer części:

FB 5PK884

dostawca:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 884
nr EAN 4005108990150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 producenta INA

RENAULT

7700733788, 7700734955, 7701064333

CITROËN

400799, 5750Q7, 5750SE, 96129662, 96155377

TOYOTA

9091602517

MAZDA

9091602517

LAND ROVER

PQS000180

numery OEM:
BMW      11 28 1 402 334
BMW      11281402334
CITROËN      4007.99
CITROËN      400799
CITROËN      5750.Q7
CITROËN      5750.SE
CITROËN      5750Q7
CITROËN      5750SE
CITROËN      96 129 662
CITROËN      96 155 377
CITROËN      96129662
CITROËN      96155377
MAZDA      9091-60-2517
MAZDA      9091602517
PEUGEOT      4007.99
PEUGEOT      400799
PEUGEOT      5750.Q7
PEUGEOT      5750.SE
PEUGEOT      5750Q7
PEUGEOT      5750SE
PEUGEOT      96 129 662
PEUGEOT      96 155 377
PEUGEOT      96129662
PEUGEOT      96155377
RENAULT      77 00 733 788
RENAULT      77 00 734 955
RENAULT      77 01 064 333
RENAULT      7700733788
RENAULT      7700734955
RENAULT      7701064333
ROVER      PQS000180
TOYOTA      90916-02517
TOYOTA      9091602517
DACIA      77 00 733 788
DACIA      77 00 734 955
DACIA      77 01 064 333
DACIA      7700733788
DACIA      7700734955
DACIA      7701064333
LEXUS      90916-02517
LEXUS      9091602517
MINI      11 28 1 402 334
MINI      11281402334
LAND ROVER      PQS 000180
LAND ROVER      PQS000180
zamienniki:
5PK0884
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK884 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.