Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Toyota COROLLA (_E10_) 1.3 XLI (EE101_, EE101R) (1995.09-1997.04) 75km » FB 5PK890 ina
wybrany samochód: 
Toyota Corolla (_e10_) 1.3 Xli (ee101_, Ee101r) (1995.09-1997.04) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK890 INA

FB 5PK890 Pasek klinowy wielorowkowy INA
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK888, 5PK889, 5PK890, 5PK891, 5PK892

numer części:

FB 5PK890

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Urządzenia napędzaneagregat napędzany: kompresor klimatyzacji
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Ilość żeber5
Długość [mm]890
nr EAN4005108583727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK890 INA

numery OEM:
BMW      1 703 943
BMW      1 726 690
BMW      1 730 185
BMW      11 28 1 469 262
BMW      11 28 1 703 943
BMW      11 28 1 726 690
BMW      11 28 1 738 988
BMW      11281469262
BMW      11281703943
BMW      11281726690
BMW      11281738988
BMW      1703943
BMW      1726690
BMW      1730185
FORD      1370974
FORD      1563258
FORD      6M5Q-6C301-BA
FORD      6M5Q-6C301-BB
FORD      6M5Q6C301BA
FORD      6M5Q6C301BB
LANCIA      98455448
OPEL      47 01 606
OPEL      47 09 247
OPEL      47 11 232
OPEL      4701606
OPEL      4709247
OPEL      4711232
OPEL      93194098
OPEL      95506995
OPEL      95519007
PORSCHE      999 192 259 50
PORSCHE      99919225950
TOYOTA      99365-50890
TOYOTA      99365-80890
TOYOTA      99365-90890
TOYOTA      9936550890
TOYOTA      9936580890
TOYOTA      9936590890
VAUXHALL      47 01 606
VAUXHALL      47 09 247
VAUXHALL      47 11 232
VAUXHALL      4701606
VAUXHALL      4709247
VAUXHALL      4711232
VAUXHALL      93194098
VAUXHALL      95506995
VAUXHALL      95519007
VOLVO      30777531
VOLVO      8692811
HYUNDAI      25212-03210
HYUNDAI      2521203210
KIA      25212-03210
KIA      2521203210
LEXUS      99365-50890
LEXUS      99365-80890
LEXUS      99365-90890
LEXUS      9936550890
LEXUS      9936580890
LEXUS      9936590890
MINI      1 703 943
MINI      1 726 690
MINI      1 730 185
MINI      11 28 1 469 262
MINI      11 28 1 703 943
MINI      11 28 1 726 690
MINI      11 28 1 738 988
MINI      11281469262
MINI      11281703943
MINI      11281726690
MINI      11281738988
MINI      1703943
MINI      1726690
MINI      1730185

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK890 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK890 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.