Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford CAPRI II (GECP) 1.3 (1974-1977) 57km » FB 6PK1130 ina
wybrany samochód: 
Ford Capri Ii (gecp) 1.3 (1974-1977) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1130 INA

FB 6PK1130 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1128, 6PK1129, 6PK1130, 6PK1131, 6PK1132, 6PK1133

numer części:

FB 6PK1130

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1130
nr EAN4005108990006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1130 INA

Pasek wielorowkowy (6PK1130) pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), CLA (C117) 1.4-2.1D 09.83-
numery OEM:
AUDI      06L 903 137 A
AUDI      06L903137A
CITROËN      5750.A6
CITROËN      5750.J5
CITROËN      5750.TK
CITROËN      5750A6
CITROËN      5750J5
CITROËN      5750TK
CITROËN      96 144 509
CITROËN      96 144 510
CITROËN      96144509
CITROËN      96144510
LADA      8200821816
MERCEDES-BENZ      607 993 00 96
MERCEDES-BENZ      607 993 04 96
MERCEDES-BENZ      6079930096
MERCEDES-BENZ      6079930496
MERCEDES-BENZ      A 607 993 00 96
MERCEDES-BENZ      A 607 993 04 96
MERCEDES-BENZ      A6079930096
MERCEDES-BENZ      A6079930496
NISSAN      11720-00Q1K
NISSAN      11720-00Q5F
NISSAN      11720-00Q7A
NISSAN      11720-2608R
NISSAN      1172000Q1K
NISSAN      1172000Q5F
NISSAN      1172000Q7A
NISSAN      117202608R
NISSAN      11920-00QAE
NISSAN      1192000QAE
PEUGEOT      5750.A6
PEUGEOT      5750.J5
PEUGEOT      5750.TK
PEUGEOT      5750A6
PEUGEOT      5750J5
PEUGEOT      5750TK
PEUGEOT      96 144 509
PEUGEOT      96 144 510
PEUGEOT      96144509
PEUGEOT      96144510
PORSCHE      06L 903 137 A
PORSCHE      06L903137A
RENAULT      11 72 002 78R
RENAULT      11 72 023 39R
RENAULT      11 72 026 08R
RENAULT      11 72 035 27R
RENAULT      11 72 096 99R
RENAULT      117200278R
RENAULT      117202339R
RENAULT      117202608R
RENAULT      117203527R
RENAULT      117209699R
RENAULT      77 00 114 730
RENAULT      7700114730
RENAULT      82 00 821 816
RENAULT      8200821816
SEAT      06L 903 137 A
SEAT      06L903137A
SKODA      06L 903 137 A
SKODA      06L903137A
TOYOTA      90916-02761
TOYOTA      9091602761
VOLKSWAGEN      06L 903 137 A
VOLKSWAGEN      06L903137A
DACIA      11 72 002 78R
DACIA      11 72 023 39R
DACIA      11 72 026 08R
DACIA      11 72 035 27R
DACIA      11 72 096 99R
DACIA      117200278R
DACIA      117202339R
DACIA      117202608R
DACIA      117203527R
DACIA      117209699R
DACIA      77 00 114 730
DACIA      7700114730
DACIA      82 00 821 816
DACIA      8200821816
HYUNDAI      37330-29000
HYUNDAI      3733029000
KIA      37330-29000
KIA      3733029000
LEXUS      90916-02761
LEXUS      9091602761

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1130 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1130 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.