Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Kia CEE'D SW (ED) 1.4 LPG (2009.01-2010.12) 109km » FB 6PK1285 ina
wybrany samochód: 
Kia Cee'd Sw (ed) 1.4 Lpg (2009.01-2010.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1285 INA

FB 6PK1285 Pasek klinowy wielorowkowy INA
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1282, 6PK1283, 6PK1284, 6PK1285, 6PK1286

numer części:

FB 6PK1285

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1285
nr EAN4014870563752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1285 INA

numery OEM:
AUDI      071 145 933 F
AUDI      071145933F
FIAT      60667050
FIAT      71749456
FIAT      71753879
MG      PQS101261
MG      PQS101262
ROVER      GFB 1123
ROVER      GFB1123
ROVER      GMB 61290
ROVER      GMB61290
ROVER      PQS101261
ROVER      PQS101262
SEAT      071 145 933 F
SEAT      071145933F
SKODA      071 145 933 F
SKODA      071145933F
VOLVO      V1090929
VOLKSWAGEN      071 145 933 F
VOLKSWAGEN      071145933F
HYUNDAI      25212-27060
HYUNDAI      25212-2E020
HYUNDAI      25212-2E820
HYUNDAI      2521227060
HYUNDAI      252122E020
HYUNDAI      252122E820
KIA      25212-27060
KIA      25212-2E020
KIA      25212-2E820
KIA      2521227060
KIA      252122E020
KIA      252122E820
LAND ROVER      PQS101261
LAND ROVER      PQS101261L
LAND ROVER      PQS101262L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1285 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1285 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.