Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Suzuki GSX-R (751cc - ) GSX-R 1000 /K1/K2 (WVBL) (2001.01-2002.12) 98km » FB 6PK1380 ina
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (751cc - ) Gsx-r 1000 /k1/k2 (wvbl) (2001.01-2002.12) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1380 INA

FB 6PK1380 Pasek klinowy wielorowkowy INA
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1378, 6PK1379, 6PK1380, 6PK1381, 6PK1382, 6PK1383, 6PK1384

numer części:

FB 6PK1380

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1380
nr EAN4014870126919

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1380 INA

numery OEM:
FORD      7310607
FORD      95TF-6C301-AA
FORD      95TF6C301AA
OPEL      13 40 260
OPEL      1340042
OPEL      1340051
OPEL      1340260
OPEL      55185550
OPEL      55561329
OPEL      55577638
OPEL      93192014
VAUXHALL      13 40 260
VAUXHALL      1340042
VAUXHALL      1340051
VAUXHALL      1340260
VAUXHALL      55185550
VAUXHALL      55561329
VAUXHALL      55577638
VAUXHALL      93192014

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1380 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1380 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.