Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.BXN1B) (2004.09-2010.03) 150km » FB 6PK1413 ina
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm 16v (937.axn1b, 937.bxn1b) (2004.09-2010.03) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1413 INA

FB 6PK1413 Pasek klinowy wielorowkowy INA
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1410, 6PK1411, 6PK1412, 6PK1413, 6PK1414, 6PK1415

numer części:

FB 6PK1413

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1413
nr EAN4014870126872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1413 INA

numery OEM:
BMW      11 28 1 402 971
BMW      11281402971
CHRYSLER      4612 470
CHRYSLER      4612470
CHRYSLER      4861 400
CHRYSLER      4861400
FIAT      51758365
FIAT      55200253
FORD      1011616
FORD      1079383
FORD      2011601
FORD      2361304
FORD      6460878
FORD      7064725
FORD      91 SF 6C301 B1A
FORD      91 TF 6C301 A1D
FORD      91 TF 6C301 A2D
FORD      91 TF 6C301 B2A
FORD      91 TX 6C301 A1D
FORD      91SF6C301B1A
FORD      91TF6C301A1D
FORD      91TF6C301A2D
FORD      91TF6C301B2A
FORD      91TX6C301A1D
FORD      94 WF 6C301 A1B
FORD      94WF6C301A1B
FORD      98FF-6C301-CD
FORD      98FF6C301CD
FORD      GK2Q-6C301-AA
FORD      GK2Q-6C301-AB
FORD      GK2Q6C301AA
FORD      GK2Q6C301AB
FORD      V9 0H F6C30 1AA
FORD      V90H-FC301-AA
FORD      V90HF6C301AA
FORD      V90HFC301AA
MERCEDES-BENZ      001 993 37 96
MERCEDES-BENZ      0019933796
MERCEDES-BENZ      A 001 993 37 96
MERCEDES-BENZ      A0019933796
OPEL      13 40 261
OPEL      1340261
OPEL      55564655
OPEL      63 40 620
OPEL      63 40 665
OPEL      63 40 675
OPEL      6340620
OPEL      6340665
OPEL      6340675
OPEL      93181196
OPEL      93190605
OPEL      93192015
PORSCHE      999 192 536 50
PORSCHE      99919253650
RENAULT      77 00 738 783
RENAULT      7700738783
SAAB      55561328JU
SAAB      55564655KA
SAAB      93 190 310
SAAB      93190310
VAUXHALL      13 40 261
VAUXHALL      1340261
VAUXHALL      55564655
VAUXHALL      63 40 620
VAUXHALL      63 40 665
VAUXHALL      63 40 675
VAUXHALL      6340620
VAUXHALL      6340665
VAUXHALL      6340675
VAUXHALL      93181196
VAUXHALL      93190605
VAUXHALL      93192015
DACIA      77 00 738 783
DACIA      7700738783
MINI      11 28 1 402 971
MINI      11281402971

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1413 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1413 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.