Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Isuzu CAMPO (KB) 2.2 D (KBD27) (1986.04-1990.12) 53km » FB 6PK1565 ina
wybrany samochód: 
Isuzu Campo (kb) 2.2 D (kbd27) (1986.04-1990.12) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1565 INA

FB 6PK1565 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1563, 6PK1564, 6PK1565, 6PK1566, 6PK1567

numer części:

FB 6PK1565

dostawca:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1565
nr EAN4005108956842
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1565 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.PR
CITROËN      5750.RF
CITROËN      5750.T3
CITROËN      5750.XA
CITROËN      5750.Y4
CITROËN      5750.YE
CITROËN      5750.Z2
CITROËN      5750.Z3
CITROËN      5750PR
CITROËN      5750RF
CITROËN      5750T3
CITROËN      5750XA
CITROËN      5750Y4
CITROËN      5750YE
CITROËN      5750Z2
CITROËN      5750Z3
FIAT      9651255780
PEUGEOT      5750.PR
PEUGEOT      5750.RF
PEUGEOT      5750.T3
PEUGEOT      5750.XA
PEUGEOT      5750.Y4
PEUGEOT      5750.YE
PEUGEOT      5750.Z2
PEUGEOT      5750.Z3
PEUGEOT      5750PR
PEUGEOT      5750RF
PEUGEOT      5750T3
PEUGEOT      5750XA
PEUGEOT      5750Y4
PEUGEOT      5750YE
PEUGEOT      5750Z2
PEUGEOT      5750Z3

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1565 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1565 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.