Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Porsche TAYCAN Cross Turismo (Y1B) Turbo S (Y1BFH1) (2021.05-???) 761km » FB 6PK1590 ina
wybrany samochód: 
Porsche Taycan Cross Turismo (y1b) Turbo S (y1bfh1) (2021.05-???) 761km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1590 INA

FB 6PK1590 Pasek klinowy wielorowkowy INA
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1587, 6PK1588, 6PK1589, 6PK1590, 6PK1591, 6PK1592

numer części:

FB 6PK1590

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1590
nr EAN4014870339326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1590 INA

numery OEM:
AUDI      044 260 849 B
AUDI      044260849B
AUDI      06B 903 137 C
AUDI      06B 903 137 D
AUDI      06B903137C
AUDI      06B903137D
AUDI      06H 903 137 C
AUDI      06H903137C
CITROËN      5750.QV
CITROËN      5750.QW
CITROËN      5750.VE
CITROËN      5750.XK
CITROËN      5750.YL
CITROËN      5750QV
CITROËN      5750QW
CITROËN      5750VE
CITROËN      5750XK
CITROËN      5750YL
FIAT      9638027080
FORD      7204036
FORD      F53E 8620 BB
FORD      F53E8620BB
OPEL      13 40 601
OPEL      13 40 662
OPEL      1340601
OPEL      1340662
OPEL      97186396
OPEL      97229071
PEUGEOT      5750.QV
PEUGEOT      5750.QW
PEUGEOT      5750.VE
PEUGEOT      5750.XK
PEUGEOT      5750.YL
PEUGEOT      5750QV
PEUGEOT      5750QW
PEUGEOT      5750VE
PEUGEOT      5750XK
PEUGEOT      5750YL
RENAULT      96 49 592 880
RENAULT      9649592880
SEAT      044 260 849 B
SEAT      044260849B
SEAT      06B 903 137 C
SEAT      06B 903 137 D
SEAT      06B903137C
SEAT      06B903137D
SEAT      06H 903 137 C
SEAT      06H903137C
SKODA      044 260 849 B
SKODA      044260849B
SKODA      06B 903 137 C
SKODA      06B 903 137 D
SKODA      06B903137C
SKODA      06B903137D
SKODA      06H 903 137 C
SKODA      06H903137C
SUBARU      80922-1080
SUBARU      809221080
VAUXHALL      13 40 601
VAUXHALL      13 40 662
VAUXHALL      1340601
VAUXHALL      1340662
VAUXHALL      97186396
VAUXHALL      97229071
VOLKSWAGEN      044 260 849 B
VOLKSWAGEN      044260849B
VOLKSWAGEN      06B 903 137 C
VOLKSWAGEN      06B 903 137 D
VOLKSWAGEN      06B903137C
VOLKSWAGEN      06B903137D
VOLKSWAGEN      06H 903 137 C
VOLKSWAGEN      06H903137C
DACIA      96 49 592 880
DACIA      9649592880
SSANGYONG      67199-70292
SSANGYONG      6719970292
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1590 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1590 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.