Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1708 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1708 INA

FB 6PK1708 Pasek klinowy wielorowkowy INA
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1707, 6PK1708, 6PK1709, 6PK1710

numer części:

FB 6PK1708

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1708
nr EAN 4005108893093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1708 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.LG
CITROËN      5750.P2
CITROËN      5750.RR
CITROËN      5750.WP
CITROËN      5750.XR
CITROËN      5750LG
CITROËN      5750P2
CITROËN      5750RR
CITROËN      5750WP
CITROËN      5750XR
CITROËN      5751.YA
CITROËN      5751YA
CITROËN      96 417 058
CITROËN      96 423 838
CITROËN      96 517 648
CITROËN      96 517 648 80
CITROËN      96 541 144
CITROËN      96 541 144 80
CITROËN      96417058
CITROËN      96423838
CITROËN      965114480
CITROËN      96517648
CITROËN      9651764880
CITROËN      96541144
CITROËN      9654114480
CITROËN      98 099 968 80
CITROËN      9809996880
FIAT      9634765180
FIAT      9654114480
HONDA      31110-RPY-G02
HONDA      31110RPYG02
MAZDA      Y401-15-908
MAZDA      Y40115908
MERCEDES-BENZ      000 993 39 00
MERCEDES-BENZ      0009933900
MERCEDES-BENZ      002 993 12 96
MERCEDES-BENZ      0029931296
MERCEDES-BENZ      004 993 07 96
MERCEDES-BENZ      0049930796
MERCEDES-BENZ      A 000 993 39 00
MERCEDES-BENZ      A 002 993 12 96
MERCEDES-BENZ      A 004 993 07 96
MERCEDES-BENZ      A0009933900
MERCEDES-BENZ      A0029931296
MERCEDES-BENZ      A0049930796
PEUGEOT      5750.LG
PEUGEOT      5750.P2
PEUGEOT      5750.RR
PEUGEOT      5750.WP
PEUGEOT      5750.XR
PEUGEOT      5750LG
PEUGEOT      5750P2
PEUGEOT      5750RR
PEUGEOT      5750WP
PEUGEOT      5750XR
PEUGEOT      5751.YA
PEUGEOT      5751YA
PEUGEOT      96 417 058
PEUGEOT      96 423 838
PEUGEOT      96 517 648
PEUGEOT      96 517 648 80
PEUGEOT      96 541 144
PEUGEOT      96 541 144 80
PEUGEOT      96417058
PEUGEOT      96423838
PEUGEOT      965114480
PEUGEOT      96517648
PEUGEOT      9651764880
PEUGEOT      96541144
PEUGEOT      9654114480
PEUGEOT      98 099 968 80
PEUGEOT      9809996880
RENAULT      77 00 722 704
RENAULT      7700722704
DACIA      77 00 722 704
DACIA      7700722704

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1708 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1708 INA:

2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.