Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Chrysler 300C (LX, LE) 5.7 (2008.09-???) 364km » FB 6PK2020 ina
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 5.7 (2008.09-???) 364km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2020 INA

FB 6PK2020 Pasek klinowy wielorowkowy INA
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2018, 6PK2019, 6PK2020, 6PK2021, 6PK2022, 6PK2023, 6PK2024, 6PK2025

numer części:

FB 6PK2020

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]2020
nr EAN4014870129385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2020 INA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      008 997 63 92
MERCEDES-BENZ      0089976392
MERCEDES-BENZ      A 008 997 63 92
MERCEDES-BENZ      A0089976392
OPEL      13 40 649
OPEL      1340649
OPEL      18 54 728
OPEL      1854728
OPEL      90528761
OPEL      90528791
OPEL      91 28 951
OPEL      9128951
OPEL      92 25 512
OPEL      9225512
OPEL      93181720
VAUXHALL      13 40 649
VAUXHALL      1340649
VAUXHALL      18 54 728
VAUXHALL      1854728
VAUXHALL      90528761
VAUXHALL      90528791
VAUXHALL      91 28 951
VAUXHALL      9128951
VAUXHALL      92 25 512
VAUXHALL      9225512
VAUXHALL      93181720

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2020 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2020 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.