Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2100 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 INA

FB 6PK2100 Pasek klinowy wielorowkowy INA
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2096, 6PK2097, 6PK2098, 6PK2099, 6PK2100, 6PK2101, 6PK2102, 6PK2103

numer części:

FB 6PK2100

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2100
nr EAN 4005108584144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 producenta INA

MERCEDES-BENZ

0049931796, 0089970992, 0089972692, 0089973692, 0119971592, 0119972092, 6619974692, A0008973692, A0049931796, A0089970992, A0089972692, A0089973692, A0119971592, A0119972092, A6619974692

LAND ROVER

AH226C301BA, LR013697

FORD

1013197, 1049613, 95BB6C301AA, 98BB6C301BA

MITSUBISHI

1340A124

JEEP

04627167AA, 4593684AA, 4627031AA, 4627167AA, 68060352AA

SSANGYONG

0089973692, 0119971592, 6619974692

LANCIA

K04627167AA

MAZDA

1049613, 98BB6C301BA, GY0215908, GY0218381A, YF0915908

DODGE

4593684AA, 4627031AA, 4861322AB, 4861322AC

numery OEM:
AUDI      00A 903 137
AUDI      00A903137
AUDI      074 903 137 AR
AUDI      074903137AR
CITROËN      16 076 641 80
CITROËN      1607664180
DODGE      4593 684AA
DODGE      4593684AA
DODGE      4627 031AA
DODGE      4627031AA
DODGE      4861 322AB
DODGE      4861 322AC
DODGE      4861322AB
DODGE      4861322AC
FORD      1013197
FORD      1049613
FORD      95BB-6C301-AA
FORD      95BB6C301AA
FORD      98BB-6C301-BA
FORD      98BB6C301BA
LANCIA      K04627167AA
MAZDA      1049613
MAZDA      98BB6C301BA
MAZDA      GY02-15-908
MAZDA      GY02-18-381A
MAZDA      GY0215908
MAZDA      GY0218381A
MAZDA      YF09-15-908
MAZDA      YF0915908
MERCEDES-BENZ      004 993 17 96
MERCEDES-BENZ      0049931796
MERCEDES-BENZ      008 997 09 92
MERCEDES-BENZ      008 997 26 92
MERCEDES-BENZ      008 997 36 92
MERCEDES-BENZ      0089970992
MERCEDES-BENZ      0089972692
MERCEDES-BENZ      0089973692
MERCEDES-BENZ      011 997 15 92
MERCEDES-BENZ      011 997 20 92
MERCEDES-BENZ      0119971592
MERCEDES-BENZ      0119972092
MERCEDES-BENZ      661 997 46 92
MERCEDES-BENZ      6619974692
MERCEDES-BENZ      A 000 897 36 92
MERCEDES-BENZ      A 004 993 17 96
MERCEDES-BENZ      A 008 997 09 92
MERCEDES-BENZ      A 008 997 26 92
MERCEDES-BENZ      A 008 997 36 92
MERCEDES-BENZ      A 011 997 15 92
MERCEDES-BENZ      A 011 997 20 92
MERCEDES-BENZ      A 661 997 46 92
MERCEDES-BENZ      A0008973692
MERCEDES-BENZ      A0049931796
MERCEDES-BENZ      A0089970992
MERCEDES-BENZ      A0089972692
MERCEDES-BENZ      A0089973692
MERCEDES-BENZ      A0119971592
MERCEDES-BENZ      A0119972092
MERCEDES-BENZ      A6619974692
MITSUBISHI      1340A124
PEUGEOT      16 076 641 80
PEUGEOT      1607664180
RENAULT      89 33 000 557
RENAULT      8933000557
SEAT      00A 903 137
SEAT      00A903137
SEAT      074 903 137 AR
SEAT      074903137AR
SKODA      00A 903 137
SKODA      00A903137
SKODA      074 903 137 AR
SKODA      074903137AR
VOLKSWAGEN      00A 903 137
VOLKSWAGEN      00A903137
VOLKSWAGEN      074 903 137 AR
VOLKSWAGEN      074903137AR
DACIA      89 33 000 557
DACIA      8933000557
SSANGYONG      00899-73692
SSANGYONG      0089973692
SSANGYONG      01199-71592
SSANGYONG      0119971592
SSANGYONG      66199-74692
SSANGYONG      6619974692
HYUNDAI      90916-02637
HYUNDAI      90916-02658
HYUNDAI      9091602637
HYUNDAI      9091602658
KIA      90916-02637
KIA      90916-02658
KIA      9091602637
KIA      9091602658
CADILLAC      12638664
JEEP      0 4627 167AA
JEEP      04627167AA
JEEP      4593 684AA
JEEP      4593684AA
JEEP      4627 031AA
JEEP      4627 167AA
JEEP      4627031AA
JEEP      4627167AA
JEEP      6 8060 352AA
JEEP      68060352AA
LAND ROVER      AH226C301BA
LAND ROVER      LR013697

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2100 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.