Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Jeep CHEROKEE (KL) 2.4 (2013.11-???) 177km » FB 6PK2270 ina
wybrany samochód: 
Jeep Cherokee (kl) 2.4 (2013.11-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2270 INA

FB 6PK2270 Pasek klinowy wielorowkowy INA
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2267, 6PK2268, 6PK2269, 6PK2270, 6PK2271, 6PK2272, 6PK2273

numer części:

FB 6PK2270

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]2270
nr EAN4014870127060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2270 INA

numery OEM:
AUDI      5X0 260 849
AUDI      5X0260849
FORD      1324755
FORD      1343681
FORD      5L8Q-6C301-AB
FORD      5L8Q6C301AB
JAGUAR      AJ8 4136
JAGUAR      AJ84136
JAGUAR      NC A22 11DA
JAGUAR      NCA2211DA
MERCEDES-BENZ      000 993 36 96
MERCEDES-BENZ      0009933696
MERCEDES-BENZ      012 997 07 92
MERCEDES-BENZ      012 997 50 92
MERCEDES-BENZ      0129970792
MERCEDES-BENZ      0129975092
MERCEDES-BENZ      014 997 04 92
MERCEDES-BENZ      0149970492
MERCEDES-BENZ      613 997 05 92
MERCEDES-BENZ      6139970592
MERCEDES-BENZ      A 000 993 36 96
MERCEDES-BENZ      A 012 997 07 92
MERCEDES-BENZ      A 012 997 50 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 04 92
MERCEDES-BENZ      A 613 997 05 92
MERCEDES-BENZ      A0009933696
MERCEDES-BENZ      A0129970792
MERCEDES-BENZ      A0129975092
MERCEDES-BENZ      A0149970492
MERCEDES-BENZ      A6139970592
NISSAN      11720-69T04
NISSAN      1172069T04
OPEL      18 54 713
OPEL      18 54 723
OPEL      1854713
OPEL      1854723
OPEL      90409781
OPEL      90501385
SEAT      5X0 260 849
SEAT      5X0260849
SKODA      5X0 260 849
SKODA      5X0260849
VAUXHALL      18 54 713
VAUXHALL      18 54 723
VAUXHALL      1854713
VAUXHALL      1854723
VAUXHALL      90409781
VAUXHALL      90501385
VOLKSWAGEN      5X0 260 849
VOLKSWAGEN      5X0260849
FORD USA      XW4E 8620 AC
FORD USA      XW4E 8620 AD
FORD USA      XW4E8620AC
FORD USA      XW4E8620AD
FORD USA      XW4Z 8620 AD
FORD USA      XW4Z 8620 CA
FORD USA      XW4Z8620AD
FORD USA      XW4Z8620CA
LAND ROVER      PQR500240
LAND ROVER      PQR500320

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2270 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2270 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.