Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.2 TDCi RWD (2013.08-2018.12) 155km » FB 7PK1035 ina
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Autobus (fad, Fbd) 2.2 Tdci Rwd (2013.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1035 INA

FB 7PK1035 Pasek klinowy wielorowkowy INA
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1032, 7PK1033, 7PK1034, 7PK1035, 7PK1036, 7PK1037, 7PK1038

numer części:

FB 7PK1035

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1035
nr EAN4005108945952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1035 INA

numery OEM:
BMW      11 28 1 704 719
BMW      11281704719
RENAULT      11 72 080 23R
RENAULT      117208023R
RENAULT      82 00 322 233
RENAULT      82 00 830 196
RENAULT      8200322233
RENAULT      8200830196
DACIA      11 72 080 23R
DACIA      117208023R
DACIA      82 00 322 233
DACIA      82 00 830 196
DACIA      8200322233
DACIA      8200830196
MINI      11 28 1 704 719
MINI      11281704719

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1035 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1035 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.