Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 7PK1867 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 INA

FB 7PK1867 Pasek klinowy wielorowkowy INA
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1865, 7PK1866, 7PK1867, 7PK1868, 7PK1869

numer części:

FB 7PK1867

producent:

INA

Ilość żeber 7
Długość [mm] 1867
nr EAN 4014870122676

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 producenta INA

LEXUS

9091602639, 9091602709, 90916W2014, 99367L1870

LAND ROVER

ERR4461

TOYOTA

9091602639, 9091602709, 90916W2014, 99367L1870

numery OEM:
ROVER      PQS101510
TOYOTA      90916-02639
TOYOTA      90916-02709
TOYOTA      90916-W2014
TOYOTA      9091602639
TOYOTA      9091602709
TOYOTA      90916W2014
TOYOTA      99367-L1870
TOYOTA      99367L1870
LEXUS      90916-02639
LEXUS      90916-02709
LEXUS      90916-W2014
LEXUS      9091602639
LEXUS      9091602709
LEXUS      90916W2014
LEXUS      99367-L1870
LEXUS      99367L1870
LAND ROVER      ERR 4461
LAND ROVER      ERR4461

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1867 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.