Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SCV6 4x4 (2015.06-???) 380km » JM5092 janmor
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Scv6 4x4 (2015.06-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa JM5092 JANMOR

JM5092 Cewka zapłonowa JANMOR
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5092

producent:

JANMOR

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,996
nr EAN5902925205193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5092 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5092 FORD MONDEO 93-00
numery OEM:
FORD      1008886
FORD      1018139
FORD      1018140
FORD      1649067
FORD      6503279
FORD      6503280
FORD      6860288
FORD      6860289
FORD      88SF-12029-A1A
FORD      88SF-12029-A2A
FORD      88SF-12029-AA
FORD      89BF-12024-A1B
FORD      928F-12029-CA
FORD      938F-12024-DA
FORD      F37Z-12029-A
FORD      F5LY-12029-A
FORD      F5OU-12029-AA
FORD      F5OY-12029-A
FORD      F5OY-12029-B
FORD      F5RZ-12029-C
MAZDA      1E05-18-100
MAZDA      1E05-18-100A
MAZDA      FSD7-18-100
MAZDA      ZZM0-18-100

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5092 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5092 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.