Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën DS5 1.6 HDi 110 (2011.11-2015.07) 112km » RD-813L japanparts
wybrany samochód: 
Citroën Ds5 1.6 Hdi 110 (2011.11-2015.07) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-813L JAPANPARTS

RD-813L Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-813L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość całkowita [mm]352
Gwint zewn. [mm]16
Gwint zewn. 1 [mm]14 X 1,5
nr EAN8033001852677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-813L JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-813L/RD-814 LEWY FIAT SEDICI,SUZUKI SX4
numery OEM:
FIAT      71747076
FIAT      71750796
FIAT      71750797
FIAT      71750798
FIAT      71768319
FIAT      71768319SK1
FIAT      71768343
FIAT      71768343SK1
FIAT      71768344
FIAT      71768344SK1
FIAT      71768345
FIAT      71768345SK1
SUZUKI      4883079J10
SUZUKI      4883079J10000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-813L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-813L JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.