Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Jaguar XK 8 coupe (X100) 4.0 XKR (1998.05-2005.07) 375km » TI-1022R japanparts
wybrany samochód: 
Jaguar Xk 8 Coupe (x100) 4.0 Xkr (1998.05-2005.07) 375km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. NISSAN PATROL GR V 3,0DTI/4,2/4,8 00- PR TI-1022R JAPANPARTS

TI-1022R KOŃC. DR. KIER. NISSAN PATROL GR V 3,0DTI/4,2/4,8 00- PR JAPANPARTS
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-1022R

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyz tyłu
Zbieżność stożka1/6
Długość [mm]135
Wymiar gwintuFM30X1,5L
Wymiar stożka [mm]14,8
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. NISSAN PATROL GR V 3,0DTI/4,2/4,8 00- PR TI-1022R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-1022R
numery OEM:
NISSAN      48520 VD225
NISSAN      48520VB025
NISSAN      48520VD225
NISSAN      D8510VS40A
NISSAN      D8520 VS42A
NISSAN      D8520VS40A
NISSAN      D8520VS42A
zamienniki:
42718
brak
FEBI BILSTEIN
0184146
brak
OCAP
41835
brak
SIDEM

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. NISSAN PATROL GR V 3,0DTI/4,2/4,8 00- PR TI-1022R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. NISSAN PATROL GR V 3,0DTI/4,2/4,8 00- PR TI-1022R JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.