Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-110L japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-110L JAPANPARTS

TI-110L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-110L

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Długość całkowita [mm] 127
Gwint zewn. [mm] 22 x 1,5
Długość gwintu [mm] 58
Wysokość zabudowy 82,5
Średnica zabudowy [mm] 16
Gwint zewn. 1 [mm] 14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 8033001168365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-110L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-110L LEWA NISSAN PATROL 80-95

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w fabrykach uznanego producenta części do aut, firmę JAPANPARTS mają zastosowanie w wielu modelach nowoczesnych samochodów.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez JAPANPARTS powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Producent JAPANPARTS znany jest z bardzo dobrej jakości wykonania produkowanych w swoich zakładach części zamiennych. Bardzo dobra jakość zastosowanych materiałów i zaawansowane technicznie maszyny produkcyjne, przynosi efekty w postaci części samochodowych o doskonałej jakości.
Końcówki drążka produkowany przez JAPANPARTS jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez JAPANPARTS jest przykładem dla innych dostawców dla motoryzacji.
Końcówka drążka TI-110L ma zastosowanie do samochodu NISSAN MOCO I (MG21S) od 2002.04 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z informacjami wytwórcy części końcówka drążka o indeksie TI-110L, o jej dopasowaniu do samochodów NISSAN, może mieć miejsce sytuacja, że niezbędny będzie kontakt ze sklepem w celu ustalenia prawidłowości doboru tej części zamiennej.
Końcówka drążka TI-110L ma dobrą relację jakości i ceny. Zakup tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
NISSAN      48570-82100
NISSAN      48570-J5100
NISSAN      48570G9500

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-110L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-110L JAPANPARTS:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.