Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 10C3045-JPN jpn

POMPA WODY 10C3045-JPN JPN

107.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

10C3045-JPN

producent:

JPN

MAZDA 3 1.6CITD 2003-/PEUGEOT 207,307,308,407 1.6HDI 2004-/CITROEN C3,C4,C5 1.6HDI 2004-/VOLVO S40,V50 1.6D 2004-/FORD FOCUS II,C-MAX,FIESTA 1.6TDCI 2004-
Liczba skrzydeł : 20
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1313842
Numer dostawcy: 10C3045-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY 10C3045-JPN JPN

numery OEM:
CITROËN      1201.G1
CITROËN      1201.G9
CITROËN      1201.K8
CITROËN      16 093 148 80
CITROËN      16 094 176 80
CITROËN      E111465
FIAT      9654514780
FORD      1 313 842
FORD      1 351 130
FORD      1 364 681
FORD      1 715 839
MAZDA      Y601-15-010
MAZDA      Y601-15-010A
MAZDA      Y601-15-010B
MAZDA      Y601-15-S20
OPEL      03646 435
OPEL      3646 435
PEUGEOT      1201.G1
PEUGEOT      1201.G9
PEUGEOT      1201.K8
PEUGEOT      16 093 148 80
PEUGEOT      16 094 176 80
PEUGEOT      16 230 951 80
PEUGEOT      E111465
TOYOTA      SU001-A0564
VAUXHALL      03646435
VAUXHALL      3646435
FORD USA      3M5Q8591BB
FORD USA      3M5Q8591BC
FORD USA      3M5Q8591CA
FORD USA      ME3M5Q8591C2A
MINI      11 51 7 805 992
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WODY 10C3045-JPN JPN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.