Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo FL6 FL 619 (1993-2000) 209km » 10C5057-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 619 (1993-2000) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WODY 10C5057-JPN JPN

84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10C5057-JPN

producent:

JPN

MITSUBISHI GRANDIS/OUTLANDER/LANCER 2.0 DID 2005.09.01-
Ilość zębów : 19
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 038121011H
Numer dostawcy: 10C5057-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY 10C5057-JPN JPN

numery OEM:
ALFA ROMEO      68000693AA
ALFA ROMEO      68000693AB
ALFA ROMEO      68000693AC
ALFA ROMEO      K68000693AA
AUDI      038121011C
AUDI      038121011D
AUDI      038121011H
AUDI      038121011J
AUDI      038121011K
AUDI      03L121011B
AUDI      03L121011G
AUDI      03L121011GX
DODGE      K68000693AA
FORD      1100635
FORD      1310015
FORD      1457395
FORD      1673518
MITSUBISHI      MN980134
MITSUBISHI      MN980266
MITSUBISHI      MN980447
VOLKSWAGEN      038121011C
VOLKSWAGEN      038121011D
VOLKSWAGEN      038121011H
VOLKSWAGEN      038121011J
VOLKSWAGEN      038121011K
VOLKSWAGEN      03L121011B
JEEP      68000693A
JEEP      68000693AA
JEEP      68000693AB
JEEP      68000693AC
JEEP      K68000693AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WODY 10C5057-JPN JPN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.