Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Jaguar E-PACE (X540) 2.0 P250 MHEV AWD (2020.11-???) 250km » 10F0A11-JPN jpn
wybrany samochód: 
Jaguar E-pace (x540) 2.0 P250 Mhev Awd (2020.11-???) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju chrysler 10F0A11-JPN JPN

10F0A11-JPN filtr oleju chrysler JPN
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0A11-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 10F0A11-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr oleju
  • Nazwa
    • FILTR OLEJU CHRYSLER
  • Opis
    • CROSSFIRE 3.2
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 0001802609
    • Numer dostawcy: 10F0A11-JPN
  • Parametry:
    • wkład filtra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju chrysler 10F0A11-JPN JPN

numery OEM:
CHRYSLER      05102905AA
CHRYSLER      05102905AB
MERCEDES-BENZ      0001802209
MERCEDES-BENZ      0001802309
MERCEDES-BENZ      0001802609
MERCEDES-BENZ      0001803109
MERCEDES-BENZ      0011849425
MERCEDES-BENZ      1121800009
MERCEDES-BENZ      1121840025
MERCEDES-BENZ      1121840225
MERCEDES-BENZ      1121840525
MERCEDES-BENZ      1121840625
MERCEDES-BENZ      11849425
MERCEDES-BENZ      1802209
MERCEDES-BENZ      1802309
MERCEDES-BENZ      1802609
MERCEDES-BENZ      1803109
MERCEDES-BENZ      6111800967
AC      X509
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju chrysler 10F0A11-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju chrysler 10F0A11-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.