Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F3003-JPN JPN
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
30A4000100, 30A4000103, 35178573, MD05281090, MD135737, MD320276, MD321589, MD325714, MD352627, MD360935, MR984204
F2Y014302, FE3R14302, FEY0143029A, FS0714302A, G6Y014302, G6Y014302A, JE1514302, JEY014302, JEY0143029A, JEY014302A, JEYO14302, JEYO143029A, JEYO14302A, K60714302A, RFY0143029A
15400PLC004, 15400PMET01, 15400PR3003, 15400RBAF01, 15400RBDE01, 15400RTA003, 15400RTA004
2630002750, 2630035A00, OJE1514302
HONDA | 15400PLC004 | |
HONDA | 15400PMET01 | |
HONDA | 15400PR3003 | |
HONDA | 15400RBAF01 | |
HONDA | 15400RBDE01 | |
HONDA | 15400RTA003 | |
HONDA | 15400RTA004 | |
ISUZU | 8931567500 | |
ISUZU | 8943687200 | |
ISUZU | 894368727 | |
ISUZU | 8943687270 | |
ISUZU | 8944128150 | |
MAZDA | F2Y014302 | |
MAZDA | FE3R14302 | |
MAZDA | FEY0143029A | |
MAZDA | FS0714302A | |
MAZDA | G6Y014302 | |
MAZDA | G6Y014302A | |
MAZDA | JE1514302 | |
MAZDA | JEY014302 | |
MAZDA | JEY0143029A | |
MAZDA | JEY014302A | |
MAZDA | JEYO14302 | |
MAZDA | JEYO143029A | |
MAZDA | JEYO14302A | |
MAZDA | K60714302A | |
MAZDA | RFY0143029A | |
MITSUBISHI | 30A4000100 | |
MITSUBISHI | 30A4000103 | |
MITSUBISHI | 35178573 | |
MITSUBISHI | MD05281090 | |
MITSUBISHI | MD135737 | |
MITSUBISHI | MD320276 | |
MITSUBISHI | MD321589 | |
MITSUBISHI | MD325714 | |
MITSUBISHI | MD352627 | |
MITSUBISHI | MD360935 | |
MITSUBISHI | MR984204 | |
HYUNDAI | 2630002750 | |
HYUNDAI | 2630035A00 | |
HYUNDAI | OJE1514302 | |
KIA | OJE1514302 | |
AC | VFF77EX | |
AC | X119 | |
AC | X146 | |
AC | X156 | |
AC | X577 | |
AC | X88 |
Zastosowanie filtr oleju 10F3003-JPN JPN w samochodach:
Opinie Klientów o filtr oleju 10F3003-JPN JPN:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.