Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F3003-JPN jpn

filtr oleju 10F3003-JPN JPN

10F3003-JPN filtr oleju JPN
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F3003-JPN

producent:

JPN

MAZDA 323F KF DOHC 2.0I 24V 94->, 929 F2 2.2 12V 88->, JE/JEDOHC 3.0I 18V/3.0I 24V 88->, B2600 4G54 2.6I 99->, MPV JE/JE DOHC 3.0I 18V/24V 94->, MX-3 K8 DOHC 1.8I 24V 91->, MX-6 KL DOHC 2.5I 24V 91->,
Wysokość [mm] : 85

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F3003-JPN JPN

numery OEM:
HONDA      15400PLC004
HONDA      15400PMET01
HONDA      15400PR3003
HONDA      15400RBAF01
HONDA      15400RBDE01
HONDA      15400RTA003
HONDA      15400RTA004
ISUZU      8931567500
ISUZU      8943687200
ISUZU      894368727
ISUZU      8943687270
ISUZU      8944128150
MAZDA      F2Y014302
MAZDA      FE3R14302
MAZDA      FEY0143029A
MAZDA      FS0714302A
MAZDA      G6Y014302
MAZDA      G6Y014302A
MAZDA      JE1514302
MAZDA      JEY014302
MAZDA      JEY0143029A
MAZDA      JEY014302A
MAZDA      JEYO14302
MAZDA      JEYO143029A
MAZDA      JEYO14302A
MAZDA      K60714302A
MAZDA      RFY0143029A
MITSUBISHI      30A4000100
MITSUBISHI      30A4000103
MITSUBISHI      35178573
MITSUBISHI      MD05281090
MITSUBISHI      MD135737
MITSUBISHI      MD320276
MITSUBISHI      MD321589
MITSUBISHI      MD325714
MITSUBISHI      MD352627
MITSUBISHI      MD360935
MITSUBISHI      MR984204
HYUNDAI      2630002750
HYUNDAI      2630035A00
HYUNDAI      OJE1514302
KIA      OJE1514302
AC      VFF77EX
AC      X119
AC      X146
AC      X156
AC      X577
AC      X88
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F3003-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F3003-JPN JPN:

2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.