Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz AMG GT (C192) 63 4-matic+ (192.378) (2023-???) 585km » 10F5001-JPN jpn
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Amg Gt (c192) 63 4-matic+ (192.378) (2023-???) 585km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju 10F5001-JPN JPN

10F5001-JPN filtr oleju JPN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F5001-JPN

producent:

JPN

MITSUBISHI /DIESEL/ 86->, MAZDA WL 2.5D 96->, R2 2.2D 99->, E2200 R2 2.2D 97->, MPV WLT 2.5TD 95->, HYUNDAI GALLOPER D4BH 2.5TD 98->, H1-STAREX D4BF 2.5D 87->, H100 D4BA 2.5D 93->00, H150 D4BA 2.5D 87
Gwint wewnętrzny [mm] : M26 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F5001-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      1230A045
MITSUBISHI      1230A045C
MITSUBISHI      15208-HA300
MITSUBISHI      26300-42000
MITSUBISHI      26300-42010
MITSUBISHI      MD069782
MITSUBISHI      MQ905595
MITSUBISHI      MQ907342
MITSUBISHI      MQ907432
MITSUBISHI      VS01-14-302
MITSUBISHI      VS01-14-302A
MITSUBISHI      VSY1-14-302
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F5001-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F5001-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.