Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9010262 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010262 KAMOKA

9010262 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010262
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010262
9010262
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010262

producent:

KAMOKA

Wymiar stożka [mm] 13
Zbieżność stożka 1/5
Wymiar gwintu FM16x1.5R
Długość [mm] 93
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 5902473023454

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010262 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1K0 423 811 A
AUDI      1K0 423 811 B
AUDI      1K0 423 811 C
AUDI      1K0 423 811 E
AUDI      1K0 423 811 F
AUDI      1K0 423 811 G
SEAT      1K0 423 811 A
SEAT      1K0 423 811 B
SEAT      1K0 423 811 C
SEAT      1K0 423 811 E
SEAT      1K0 423 811 F
SEAT      1K0 423 811 G
SEAT      1K0 426 811 E
SEAT      1K0423803C
SEAT      1K0423811A
SEAT      1K0423811B
SEAT      1K0423811C
SEAT      1K0423811D
SEAT      1K0423811E
SEAT      1K0423811F
SEAT      1K0423811G
SEAT      1K0423811H
SEAT      1K0423811J
SEAT      1K0423811K
SEAT      1K1423070AX
SEAT      1K2423051AD
SEAT      1K2423051M
SEAT      2Q0423811
SEAT      3C0423811B
SEAT      3C0423811C
SKODA      1K0 423 811 D
SKODA      1K0 423 811 G
SKODA      1K0 423 811 H
SKODA      1K0 423 811 J
SKODA      1K0423803C
SKODA      1K0423811A
SKODA      1K0423811B
SKODA      1K0423811C
SKODA      1K0423811D
SKODA      1K0423811E
SKODA      1K0423811F
SKODA      1K0423811G
SKODA      1K0423811H
SKODA      1K0423811K
SKODA      1K1423070AX
SKODA      1K2423051AD
SKODA      1K2423051M
SKODA      3C0423811B
SKODA      3C0423811C
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 D
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 G
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 H
VAG      1K0 426 811 E
VAG      1K0423803A
VAG      1K0423803C
VAG      1K0423811A
VAG      1K0423811B
VAG      1K0423811C
VAG      1K0423811D
VAG      1K0423811E
VAG      1K0423811F
VAG      1K0423811G
VAG      1K0423811H
VAG      1K0423811J
VAG      1K0423811K
VAG      1K1 423 051 CL
VAG      1K1423051CN
VAG      1K1423070AX
VAG      1K1423070X
VAG      1K2423051AD
VAG      1K2423051M
VAG      3C0423811B
VAG      3C0423811C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010262 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010262 KAMOKA:

2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.