Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda ACCORD V Aerodeck (CE) 2.2 i ES (CE1) (1993.09-1998.02) 150km » 9010263 kamoka
wybrany samochód: 
Honda Accord V Aerodeck (ce) 2.2 I Es (ce1) (1993.09-1998.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010263 KAMOKA

9010263 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010263
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010263
9010263
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010263

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Zbieżność stożka1/5
Wymiar stożka [mm]13
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]93
Wymiar gwintuFM16x1.5R
nr EAN5902473023478

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010263 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 B
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 F
AUDI      1K0 423 812 G
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 B
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 F
SEAT      1K0 423 812 G
SEAT      1K0423804C
SEAT      1K0423812A
SEAT      1K0423812B
SEAT      1K0423812C
SEAT      1K0423812D
SEAT      1K0423812E
SEAT      1K0423812F
SEAT      1K0423812G
SEAT      1K0423812H
SEAT      1K0423812J
SEAT      1K0423812K
SEAT      1K1423070AX
SEAT      1K2423051AD
SEAT      1K2423051M
SEAT      2Q0423812
SEAT      3C0423812B
SEAT      3C0423812C
SKODA      1K0 423 812 C
SKODA      1K0 423 812 D
SKODA      1K0 423 812 G
SKODA      1K0 423 812 H
SKODA      1K0 423 812 J
SKODA      1K0423804C
SKODA      1K0423812A
SKODA      1K0423812B
SKODA      1K0423812C
SKODA      1K0423812D
SKODA      1K0423812E
SKODA      1K0423812F
SKODA      1K0423812G
SKODA      1K0423812H
SKODA      1K0423812K
SKODA      1K1423070AX
SKODA      1K2423051AD
SKODA      1K2423051M
SKODA      3C0423812B
SKODA      3C0423812C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 D
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 G
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 H
VAG      1K0423804A
VAG      1K0423804C
VAG      1K0423812A
VAG      1K0423812B
VAG      1K0423812C
VAG      1K0423812D
VAG      1K0423812E
VAG      1K0423812F
VAG      1K0423812G
VAG      1K0423812H
VAG      1K0423812J
VAG      1K0423812K
VAG      1K1 423 051 CL
VAG      1K1423051CN
VAG      1K1423070AX
VAG      1K1423070X
VAG      1K2423051AD
VAG      1K2423051M
VAG      3C0423812B
VAG      3C0423812C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010263 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010263 KAMOKA:

Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.