Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Nissan PULSAR liftback (C13) 1.6 DIG-T (2015.02-???) 190km » 9020353 kamoka
wybrany samochód: 
Nissan Pulsar Liftback (c13) 1.6 Dig-t (2015.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) 9020353 KAMOKA

9020353 DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) KAMOKA
kamoka 9020353
DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) 9020353
9020353
kamoka 9020353 DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168)
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9020353

producent:

KAMOKA

oś przednia
oś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) 9020353 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1683301335
MERCEDES-BENZ      A1683301335
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) 9020353 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o DRAŻEK KIER.L/P MERCEDES KLASA A (W168) 9020353 KAMOKA:

Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.