Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km » JBC1281 kamoka
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 98-03 LT JBC1281 KAMOKA

JBC1281 ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 98-03 LT KAMOKA
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1281

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona lewa
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Rozstaw śrub mocujących 133
Średnica tłoka [mm] 36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 98-03 LT JBC1281 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      542298
OPEL      542306
OPEL      9193978
OPEL      9196454
VAUXHALL      9193978
VAUXHALL      9196454
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 98-03 LT JBC1281 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 98-03 LT JBC1281 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu