
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
| nr EAN | 5901779824024 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0003 KAMOKA
| ALFA ROMEO | 46804051 | |
| ALFA ROMEO | 55209993 | |
| ALFA ROMEO | 55268918 | |
| ALFA ROMEO | 55269148 | |
| CHRYSLER | 0055209993 | |
| CHRYSLER | 00K68096225AA | |
| CHRYSLER | 00K68286387AA | |
| CHRYSLER | 00K68290837AA | |
| CHRYSLER | 00K68308692AA | |
| CHRYSLER | 55268918 | |
| CHRYSLER | 55269148 | |
| CHRYSLER | 68096225AA | |
| CHRYSLER | 68308692AA | |
| FIAT | 46804051 | |
| FIAT | 55209993 | |
| FIAT | 55268918 | |
| FIAT | 55269148 | |
| LANCIA | 46804051 | |
| LANCIA | 55209993 | |
| LANCIA | 55268918 | |
| LANCIA | 55269148 | |
| OPEL | 13 34 153 | |
| OPEL | 13 34 284 | |
| OPEL | 1334147 | |
| OPEL | 1334153 | |
| OPEL | 1334242 | |
| OPEL | 1334249 | |
| OPEL | 1334284 | |
| OPEL | 55268918 | |
| OPEL | 55269148 | |
| OPEL | 55488983 | |
| OPEL | 55568637 | |
| OPEL | 93179114 | |
| OPEL | 93191762 | |
| SAAB | 55568637 | |
| SAAB | 93179114 | |
| SAAB | 93191762 | |
| SUZUKI | 17400-79J80 | |
| SUZUKI | 1740079J81 | |
| VAUXHALL | 13 34 153 | |
| VAUXHALL | 13 34 284 | |
| VAUXHALL | 55568637 | |
| VAUXHALL | 93191762 | |
| CHEVROLET | 55568637 | |
| CADILLAC | 55568637 | |
| CADILLAC | 93179114 |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0003 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0003 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.