Ilość zębów | 19 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
nr EAN | 5901779824192 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0020 KAMOKA
AUDI | 03L 121 011 | |
AUDI | 03L 121 011 C | |
AUDI | 03L 121 011 H | |
AUDI | 03L 121 011 J | |
AUDI | 03L 121 011 P | |
SEAT | 03L 121 011 | |
SEAT | 03L 121 011 C | |
SEAT | 03L 121 011 H | |
SEAT | 03L 121 011 J | |
SEAT | 03L 121 011 P | |
SEAT | 03L121011 | |
SEAT | 03L121011 X | |
SEAT | 03L121011C | |
SEAT | 03L121011H | |
SEAT | 03L121011HX | |
SEAT | 03L121011J | |
SEAT | 03L121011JX | |
SEAT | 03L121011P | |
SEAT | 03L121011Q | |
SKODA | 03L 121 011 | |
SKODA | 03L 121 011 C | |
SKODA | 03L 121 011 H | |
SKODA | 03L 121 011 J | |
SKODA | 03L 121 011 P | |
SKODA | 03L121011 | |
SKODA | 03L121011 X | |
SKODA | 03L121011C | |
SKODA | 03L121011H | |
SKODA | 03L121011HX | |
SKODA | 03L121011J | |
SKODA | 03L121011JX | |
SKODA | 03L121011P | |
SKODA | 03L121011Q | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 J | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 P | |
VAG | 03L121011 | |
VAG | 03L121011 V | |
VAG | 03L121011 X | |
VAG | 03L121011C | |
VAG | 03L121011H | |
VAG | 03L121011HV | |
VAG | 03L121011HX | |
VAG | 03L121011J | |
VAG | 03L121011JX | |
VAG | 03L121011N | |
VAG | 03L121011P | |
VAG | 03L121011Q |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0020 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0020 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.