Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » T0053 kamoka

Pompa wodna, KAMOKA T0053 KAMOKA

T0053 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0053
Pompa wodna, KAMOKA T0053
T0053
128.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0053

dostawca:

KAMOKA

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem zębatym
nr EAN 5901779824529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0053 KAMOKA

Pompa wodna, KAMOKA T0053 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa wodna, KAMOKA T0053 producenta KAMOKA

BMW

11517788305, 11517790322, 11517790471, 11517791833, 11517805808, 7788305, 7790322, 7790471, 7791833, 7805808

numery OEM:
BMW      11 51 7 788 305
BMW      11 51 7 790 322
BMW      11 51 7 790 471
BMW      11 51 7 791 833
BMW      11 51 7 805 808
BMW      11517790471
BMW      7 788 305
BMW      7 790 322
BMW      7790471
BMW      7791833
BMW      7805808
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0053 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0053 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.