Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) (1992.11-1996.08) 126km » T0239 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 1.8 Glsi (e52a) (1992.11-1996.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0239 KAMOKA

T0239 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0239
Pompa wodna, KAMOKA T0239
T0239
199.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0239

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN5901779826387
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0239 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      09161594
OPEL      45 01 294
OPEL      4501294
OPEL      9161594
RENAULT      77 01 470 880
RENAULT      7701470880
RENAULT      8671017750
VAUXHALL      45 01 294
VAUXHALL      9161594
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0239 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0239 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.