Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A4 B7 (8EC) 3.0 quattro (2004.11-2006.07) 218km » T0295 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 3.0 Quattro (2004.11-2006.07) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- T0295 KAMOKA

T0295 POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- KAMOKA
kamoka T0295
POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- T0295
T0295
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0295

producent:

KAMOKA

metal
z uszczelnieniem
guma / metal
Liczba skrzydeł 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- T0295 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      36 39 521
PEUGEOT      98 034 424 80
TOYOTA      SU001-01093
VAUXHALL      003639521
VAUXHALL      03639521
VAUXHALL      3639521
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- T0295 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WODY CITROEN C1 14-, C3 09-, C4 CACTUS 14- T0295 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.