Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.4 (2004.07-2012.09) 80km » HX 88D knecht
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.4 (2004.07-2012.09) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT

HX 88D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 88D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D
HX 88D
knecht HX 88D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

70364446

numer części:

HX 88D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]39
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnieniaUszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm]160,8
Szerokość [mm]151
Typ skrzyni biegówZF 4HP22
Wysokość 1 [mm]12
Średnica zewnętrzna 1 [mm]39
nr EAN4009026601587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32) 1.6-3.5 10.75-09.94
numery OEM:
BMW      1218550
BMW      24 11 1 215 488
BMW      24311218550

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 88D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.