Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 2.0 JTDM (940FXM1A, 940FXS1A, 940FYD1A) (2010.04-2016.02) 136km » 6032057 kraft automotive
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Giulietta (940_) 2.0 Jtdm (940fxm1a, 940fxs1a, 940fyd1a) (2010.04-2016.02) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6032057 KRAFT AUTOMOTIVE

26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

6032057

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyATE
Średnica [mm]38
System hamulcowyAte
Numer seryjnyK6032057
nr EAN5901159272735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6032057 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1 324 305
FORD      1223706
FORD      1324305
FORD      3M512M089-AB
MAZDA      BPYK-26-45ZA
MAZDA      BPYK-26-71K
MAZDA      BPYK-26-71XA
OPEL      542092
RENAULT      7701 049 108
VOLVO      30666829
VOLVO      30683788
VOLVO      8602911
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6032057 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu