Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 11712 02 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11712 02 LEMFÖRDER

11712 02 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
51.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

11712 02

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
nr EAN 4047437014008

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11712 02 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ISUZU CAMPO, TFR/TFS; OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A 2.0-3.2 01.83-12.01

LEMFÖRDER jest liderem w Europie produkującym wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka 11712 oferowany przez nasz sklep.
Producent LEMFÖRDER zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 11712 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Końcówka drążka LEMFÖRDER charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością i odpornością na przeciążenia. Końcówki drążka producenta LEMFÖRDER mają dobrą opinię u użytkowników i warsztatowców montujących te części w swoich warsztatach samochodowych.
Końcówka drążka 11712 ma zastosowanie do takich aut jak OPEL ASTRA F CLASSIC sedan (T92) od 1998.01, ISUZU D-MAX II platforma / podwozie (TFR, TFS) od 2012.06 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz pasuje do samochodów marki OPEL, ISUZU jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tej auto części.
Sprzedawane w internetowym sklepie motoryzacyjnym części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta LEMFÖRDER, mają najlepszą cenę na rynku, a dostawa zamówionych części zamiennych jest szybka.
numery OEM:
ISUZU      8-94419-409-0
ISUZU      8-94419-409-1
ISUZU      8-94459-481-0
ISUZU      8-94459-481-1
ISUZU      8-94459-481-2
ISUZU      8-97020-954-0
ISUZU      8-97020-954-1
ISUZU      8-97020-954-2
OPEL      3 24 058
OPEL      9 20 374
OPEL      94459481
OPEL      97020954
VAUXHALL      3 24 058
VAUXHALL      9 20 374
VAUXHALL      94459481
VAUXHALL      97020954

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11712 02 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11712 02 LEMFÖRDER:

2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.