Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Długość [mm] | 75 |
Wymiar stożka [mm] | 15,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,25 |
nr EAN | 4047437102989 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28324 01 LEMFÖRDER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1607315280, 405912
77362279
1607315280, 405912
77362279
CITROËN | 16 073 152 80 | |
CITROËN | 4059 12 | |
FIAT | 77362279 | |
LANCIA | 77362279 | |
PEUGEOT | 16 073 152 80 | |
PEUGEOT | 4059 12 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28324 01 LEMFÖRDER w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 28324 01 LEMFÖRDER:
LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.
Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.
W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.