Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.01-???) 150km » 1041 lpr
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1041 LPR

1041 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1041
Pompa hamulcowa 1041
1041
lpr 1041 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1041 lpr
Pompa hamulcowa 1041 lpr
188.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1041, P30097

numer części:

1041

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
nr EAN8032532031186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1041 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B904) VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004316301
MERCEDES-BENZ      A0004316301
VOLKSWAGEN      2D0611019D

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1041 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.