Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1041 lpr

Pompa hamulcowa 1041 LPR

1041 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1041
Pompa hamulcowa 1041
1041
lpr 1041 Pompa hamulcowa
202.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1041, P30097

numer części:

1041

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032532031186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1041 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B904); VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004316301
MERCEDES-BENZ      A0004316301
VOLKSWAGEN      2D0611019D

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1041 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.