Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 136km » 1070 lpr
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1070 LPR

1070 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1070
Pompa hamulcowa 1070
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1070, P30126

numer części:

1070

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]22,225
Specyfikacja-Hall Sensor housing
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928002820

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1070 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF PLUS V, GOLF V 1.4-3.2 05.03-07.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K1614019B
VOLKSWAGEN      1K1619019B

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1070 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.