Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dodge AVENGER 2.4 (2007.06-2014.12) 175km » 1315 lpr
wybrany samochód: 
Dodge Avenger 2.4 (2007.06-2014.12) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1315 LPR

1315 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1315
Pompa hamulcowa 1315
1315
lpr 1315 Pompa hamulcowa
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1315, P30204

numer części:

1315

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]25,40
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałŻeliwo
Otwór Ø 2 [mm]23,81
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532102220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1315 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/23,81mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL ARENA, MOVANO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAF
OPEL      4400037
RENAULT      7701205288
VAUXHALL      9108037

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1315 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.