Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford GRANADA Turnier (GNU) 2.3 (1979.06-1985.08) 114km » 1325 lpr
wybrany samochód: 
Ford Granada Turnier (gnu) 2.3 (1979.06-1985.08) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1325 LPR

1325 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1325
Pompa hamulcowa 1325
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1325, P30214

numer części:

1325

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Specyfikacja-Hall Sensor housing
nr EAN8032532103586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1325 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF PLUS V, GOLF V 1.2-3.6 02.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K1614105AE
AUDI      1K1614105AN
SEAT      1K1614105AE
SEAT      1K1614105AN
SKODA      1K1614105AE
SKODA      1K1614105AN
VOLKSWAGEN      1K1614019
VOLKSWAGEN      1K1614105AE
VOLKSWAGEN      1K1614105AN

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1325 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.