Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1915 lpr

Pompa hamulcowa 1915 LPR

1915 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1915
Pompa hamulcowa 1915
170.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1915, P16139

numer części:

1915

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032532024393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1915 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A3, TT; OPEL SPEEDSTER; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I, GOLF III, GOLF IV, GOLF V, NEW BEETLE 1.4-3.2 11.91-12.13
numery OEM:
AUDI      1J1614019
AUDI      1J1614105H
AUDI      1J1614105J
AUDI      1JD614019
OPEL      4800943
OPEL      9197943
SEAT      1J1614105H
SEAT      1J1614105J
SKODA      1J1614019
SKODA      1J1614105H
SKODA      1J1614105J
VOLKSWAGEN      1J1614019
VOLKSWAGEN      1J1614019K
VOLKSWAGEN      1J1614105H
VOLKSWAGEN      1J1614105J
LOTUS      A116J0047
LOTUS      A116J6026

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1915 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.