Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Honda CBR ( - 600cc) CBR 600 F (PC31) (1995.01-1998.12) 34km » 4341 lpr
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 600 F (pc31) (1995.01-1998.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4341 LPR

4341 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4341
Cylinderek hamulcowy 4341
4341
lpr 4341 Cylinderek hamulcowy
21.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4341, C26790

numer części:

4341

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm]27
otwór Ø [mm]19,05
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532012802
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4341 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: TOYOTA CAMRY, CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, COROLLA FX, CORONA, TERCEL 1.3-2.5 08.82-09.97
numery OEM:
TOYOTA      4755020051
TOYOTA      4757020040
TOYOTA      4757020080
TOYOTA      4757032010
TOYOTA      4757039115
TOYOTA      4757039285

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4341 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4341 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.