Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 e-XGi 4WD (2012.02-???) 147km » 5182 lpr
wybrany samochód: 
Ssangyong Korando (ck) 2.0 E-xgi 4wd (2012.02-???) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5182 LPR

5182 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5182
Cylinderek hamulcowy 5182
5182
lpr 5182 Cylinderek hamulcowy
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5182, C31174

numer części:

5182

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
Rozstaw śrub mocujących [mm]16,5
nr EAN8032928093019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5182 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN 0.9-Electric 10.01-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4154200018
MERCEDES-BENZ      4154200118
MERCEDES-BENZ      A4154200018
MERCEDES-BENZ      A4154200118
NISSAN      4410000Q0D
NISSAN      4410000Q0E
NISSAN      4410000Q0J
RENAULT      7701070956
RENAULT      8671020718
DACIA      441263507R
DACIA      6001549706

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5182 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5182 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.