Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5527 lpr

Cylinderek hamulcowy 5527 LPR

5527 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5527
Cylinderek hamulcowy 5527
5527
lpr 5527 Cylinderek hamulcowy
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5527, C24920

numer części:

5527

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
nr EAN 8032532020142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5527 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI DELICA / SPACE GEAR, L200, L400, PAJERO II, PAJERO III 1.6-3.5 11.86-12.07

Cylinderek hamulcowy 5527 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5527 producenta LPR

MITSUBISHI

MB500739, MD500739, MR390200, MR493393

numery OEM:
MITSUBISHI      MB500739
MITSUBISHI      MD500739
MITSUBISHI      MR390200
MITSUBISHI      MR493393

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5527 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5527 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.