Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.3 TDI quattro (2000.06-2002.09) 224km » LRA02251 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.3 Tdi Quattro (2000.06-2002.09) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02251 LUCAS ELECTRICAL

LRA02251 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02251
425.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02251

producent:

LUCAS ELECTRICAL

specyfikacja:Only against oe
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:110
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:49
Zacisk:M8
ID wykonania wtyczki:Com/BSS-D Plug 240
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:40
Grubość 1 [mm]:63

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02251 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02251 12V 110A BMW
numery OEM:
BMW      12317521488
BMW      12317521489
BMW      12317532964
BMW      12317532968
BMW      12317533272
BMW      7521383-01
BMW      7521385-01
BMW      7521488-01
BMW      7532968
zamienniki:
8EL 738 182-001
brak
HELLA
0 124 325 087
brak
BOSCH
0 124 325 116
brak
BOSCH
0 124 325 099
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02251 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02251 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów