Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco TRAKKER I AD380T45P (2004-2007) 451km » 012316000005 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad380t45p (2004-2007) 451km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 012316000005 MAGNETI MARELLI

162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numery handlowe:

AWP005

numer części:

012316000005

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947052121

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 012316000005 MAGNETI MARELLI

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B8, A5, Q5, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF V 2.0/3.2 09.04-11.17
numery OEM:
AUDI      1K0 965 561 G
SEAT      1K0 965 561 G
SKODA      1K0 965 561 G
VOLKSWAGEN      1K0 965 561 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 012316000005 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 012316000005 MAGNETI MARELLI:

Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Urzędów
2022-03-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Oświęcim
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2022-11-08
 5/5
.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.